středa 25. června 2014

DÁREK

Rozhodla jsem se, že tentokrát budu tvořivá teta.
Využiju svého přetlaku (někdo to nazývá nudou na mateřské) a novorozenou Žofinku obdaruji vlastnoručně ušitými doplňky, které každá slečna musí mít. A to šmudlíka, šáteček a pytlík na nezbytnosti. A jako vždy jsem to nechala na poslední chvíli, a tak jsem si včera střihla jednu noční. Oprášila jsem můj nedávno koupený stroj a pustila se do toho. Stroj je taky jeden z mých splněných snů. Brala jsem jako osobní selhání, že ho ještě nemám, a už dlouho jsem po nějakém pokukovala. Ale toužila jsem po nějakém starším kovovém, nejlépe značky Veritas (znáte mě, co je staré - to je pro mě dobré), až jsem se v jednom oblíbeném bazaru dočkala. A dochoval se i s návodem, ručně šitým obalem a navinutými cívkami. Mám takovou představu, že ho prodával nějaký dědeček, protože mu na stole až moc připomínal jeho ženu. Já vím, já vím - nesmějte se. Občas to tak mám! Realita bude určitě daleko prozaičtější. Ještě nemám pro stroj místo. Teda mám, ale není dozařízené, i když představu mám přesnou. Určitě Vás tu s tím taky budu obtěžovat - nebojte:-). Ale musím teď mého Dana nechat nadechnout, když mi nedávno stěhoval ten můj druhý sen - piano. To bych ho chudáka uhnala, ale dlouho už to nevydržim.
A teď už letim do porodnice čmuchat miminka.....
L.


Máte šicí stroj a jaký, jste spokojené???





Šmudlík musí bejt.

A na něm co žužlat a....

...šudlat.

Mašina v akci.

Tahák.




























Foto: Lucky

7 komentářů:

  1. Milá Lucie, nikdy nikam nepíšu, ale protože Vám dnes vděčím za pozvednutí mé pošmourné nálady, díky pročtení Vašeho blogu, tak jsem Vám jen chtěla napsat, DÍKY a Vašemu blogování zdar, budu se stavovat pro rozptýlení a inspiraci:-) Jana z Prahýý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tááák a jdu hned spát, abych si to Vaše virtuální pohlazení odnesla do postela a nikdo mi ho nestihl pokazit. Já děkuju a moc:-)............

      Vymazat
  2. Teto, jsi úžasná. Sadička je skvělá. Těším se na pokračování.Tvoje voňavá neteřinka Žofinka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ťeda Žóvo, včera sotva koukáš a dneska surfuješ po netu. Teda já vím, že to letí, ale takhle???? To je generace?! Pusu:-).............

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :-) Dobrá volba..... ten stroj, i nápad na tvoření pro malou. Také svého, nyní pět-a-půl měsíčního Adámka, něčím šitým zásobuju a nejen jeho .... a na čem? .... na 30 let staré kovové Veritasce, na kterou nedám dopustit, protože ta už mi odpustila takového příkoří co jsem se na ní napáchala od jejího i mého ranného věku, že jí hned tak nedám. Koupila ji mamka, která v životě nešila, za komunistů, když mi bylo šest let, protože nic nebylo a stroj by se jednou mohl třeba hodit..... vida.... Již za dva roky, co jsem pořádně došáhla na pedál, to byla jedna z mých oblíbených hraček a tak to zůstalo do dneška. Sem tam také něco ušiju a strčím na svůj blog, tak se můžeš mrknout co teta Veritaska snese :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Sem tam? Nač ta skromnost?? Jsi machr - prosím nezkoumej moc zblízka moje provedení - neni moc povedený:-).
    PS. Děkuju za návštěvu i za komentář...

    OdpovědětVymazat