pondělí 5. ledna 2015

SLADOVNA

Kdo tam nebyl, ať tam běží!
My tam vzali Danovo dědečka, kterému bylo před Vánoci 90 let. Pořád je to velký štramák, nenapravitelný šprýmař a  duší i srdcem PAN architekt. Je těžké někomu takovému vymyslet dárek k narozeninám. A tak jsme vsadili na zážitek a dědovi věnovali návštěvu Sladovny.
Ani jsem netušila, jakou bude mít radost - prý už si to dlouho přál, áááách. Výstava STROJ ČASU pro něj byla jak dělaná. Pečlivě četl všechny popisky (a že jich tam bylo:-)), ze všech oken se podíval, výtahem se projel, se starými fotografiemi si popovídal, teplo si pochvaloval a smutný byl, že nikoho známého nepotkal....



Chvílemi jsme žasli všichni!






















Šušu se proletěla balonem.






















Neni to tak dávno:-)...

Výstava pro všechny generace.





To neni náš děda:-).

Pardon, ale já si Vás sem musela dát, snad se pane nehněváte:-)

To je děda, děda Závorka.

A to je Dan, mladej Závorka:-).





Do zbraně!!!




Zubní prohlídka....


Flinstones.











































Foto: Lucky




7 komentářů:

  1. Nádherné fotky Luci :-))....a nádherná výstava.. také jsme museli vidět, ale už je tomu nějaký ten pátek a já jsem si jí díky vašim fotkám zas pěkně připomněla ...všem doporučuji !!
    Hezký den do Písku :-) J.

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji Váš blog.Děkuji....

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky...momentky mám nejraději. krásný den, Š.

    OdpovědětVymazat